سما المصري تؤكد انها تسببت بخلاف بين محمد صلاح وزوجته وهذه التفاصيل‎

بعدما تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي صورة ظهرت فيها زوجة لاعب منتخب مصر ​محمد صلاح​ وهي غير مبتسمة، شاركت الفنانة ​سما المصري​ متابعيها على إحدى صفحاتها الخاصة عبر هذه الوسائل الصورة المتداولة وعلّقت عليها قائلة: “وبالفعل قامت خناقة جامدة بين أبو صلاح وأم مكة من ساعة ما عرفت إني عايزة اتجوزه، وهاتك يا زعيق وشخط وتكسير في العفش، والنيش بقى ع الأرض باللي فيه”.

وتابعت قائلة: “زي أي ست مصرية أصيلة.. وصلاح يحلف لها إنه لسه ماوافقش على الجواز مني وهي مصممة إنها هتقتلني وتخلص الناس من قرفي، وعندها حق بصراحة، طلعت ست بتفهم، أنا نفسي مش طايقة نفسي”.

وبالفعل قامت خناقه جامده بين ابو صلاح وام مكه من ساعه ماعرفت اني عايزه اتجوزه وهاتك يازعيق وشخط وتكسير في العفش والنيش بقي ع الارض باللي فيه ذي اي ست مصريه اصيله وصلاح يحلف لها انه لسه ماوافقش علي الجواز مني وهي مصممه انها هتقتلني وتخلص الناس من قرفي وعندها حق بصراحه طلعت ست بتفهم انا نفسي مش طايقه نفسي…. وفي النهايه احب اقول لام مكه انا بحبك لانك مرات الغالي وهتبقي ذي اختي لما اتجوز صلاح صدقيني وبحب مكه وهتبقي ذي بنتي…انتوا عيلتي الصغيره واي حاجه من ريحه حبيب قلبي ابو مكه اشيله في عنيا حتي حمايا وحماتي بحبهم اوي وكفايه انهم جابولي احلي حاجه في الدنيا صلاح حبي انا…اموووواه😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on