فن

رسالة شكر من ريهام سعيد إلى ريهام حجاج وهي تردّ

وجّهت الإعلامية ريهام سعيد عبر حسابها الخاص في “إنستغرام” رسالة شكر الى الفنانة ريهام حجاج بعد وقوفها إلى جانبها في فترة صعبة مرّت بها.

ونشرت سعيد صورة لريهام حجاج وعلّقت عليها قائلةً: “وقفت جنبي وهي متعرفنيش، شجّعتني وفضل عندها إصرار إنها تقوّمني من اللي كنت فيه وهي ملهاش أي مصلحة ولا محتاجة حاجة من حد”.


وأضافت: “إنتي اللي بيقولوا عليه ابن ناس بجد وجدعة بجد وأي حد طلّع عليكي كلمة أو اختلف معاكي كان أسود متضايق بس منك عشان مش عارف يبقى في طيبتك ولا يبقي زيك”.

واختتمت ريهام سعيد رسالتها بالقول: “أنا تخلصت من الاكتئاب بسبب تشجيعك، ربنا هيفضل معاكي عشان إنتي كويسة بجد، من قلبي شكراً ريهام حجاج”.

وردّت ريهام حجاج على رسالة ريهام سعيد لها إذ قالت: “يا حبيبة قلبي أنت ست محترمة وكفاية إنك عشتي عمرك كله بتساعدي الناس وبتعملي خير وإللي بيساعد الناس دا ربنا دايماً بيحاوطه وبيراضيه وبينجيه مهما اشتد البلاء… ربنا يخلّيكي لولادك وعيلتك وحبايبك ودايماً قوية ومنصورة بعون الله… وحقيقي شكراً على مشاعرك الجميلة وكلامك الحلو”.

يُشار إلى أن ريهام حجاج شاركت في موسم رمضان 2024 ببطولة مسلسل “صدفة”، إلى جانب الفنانين: خالد الصاوي، وعصام السقا، ورحاب الجمل، وسلوى خطاب، وميار الغيطى، وفراس سعيد، ونور إيهاب، ورشدي الشامي، ورباب ممتاز… وهو من تأليف أيمن سلامة وإخراج سامح عبد العزيز.

Exit mobile version